gazli_s1У низці цехів ПАТ «Сумське НВО» розгорнуто виробництво десяти роторів для модернізації газоперекачувальних агрегатів. Дані складові, які по праву вважаються родзинкою будь-якої компресорної техніки, виготовляються для потреб узбецьких ДКС «Газлі», КС-0 «Мубарек», в облаштуванні яких свого часу підприємство брало активну участь.

Як повідомив начальник цеху №2 Олександр Коваленко, за очолюваним ним підрозділом закріплено випуск трьох роторів. «Кожен із них ексклюзивний. Власне, нам доручено створення дво-, чотирьох- та восьмиколісного екземплярів», – розповів співбесідник, додавши, що один ротор вже готовий, а два інші зразки планується передати на відвантаження упродовж лютого.

До завершення наступного місяця розраховують впоратися зі своєю частиною замовлення і в цеху №12. Колектив, зокрема, працює над сімома роторами. «У нас вони однотипні – всі двоколісні. Тим не менш, завдання клопітке, відповідальне, вимагає високого рівня кваліфікації персоналу, тож, аби виконати його у стислі терміни, до реалізації проекту долучилася більшість працівників», – зазначив начальник підрозділу Ігор Погорєлов.

Окрім цього, нині в роботі перебувають надскладні зубчасті пари до мультиплікаторів, необхідні для заміни тих, що вже випрацювали свій ресурс, а також сухі газодинамічні ущільнення, підшипники ковзання, ущільнювальні втулки, вузли систем маслозабезпечення тощо.

Вищевказані запасні частини виготовляються згідно з контрактом із компанією C.E. Civil Engines Ltd (до слова, він перший в історії взаємовідносин із СНВО). Ці складові потрібні для проведення планового оновлення ГПА-Ц-6,3, ГПА-Ц-16 та ТКА-Ц-25, котрі встановлені на ДКС «Газлі» і КС-0 «Мубарек» в Узбекистані.

Як додає провідний менеджер управління з зовнішньоекономічної діяльності Андрій Мельник, відвантаження проходитиме у кілька етапів. Заключний транш запланований на початок весни.