Газоперекачувальні і турбокомпресорні агрегати
Призначені для стиснення та транспортування природного газу із заданими технологічними параметрами на лінійних компресорних станціях магістральних газопроводів, дожимних компресорних станціях (ДКС) і станціях підземних сховищ газу (ПСГ).
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 4,0 МВт
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 6,3 МВт
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 8,0 МВт
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 10,0 МВт
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 16,0 МВт
- ГПА з газотурбінним приводом потужністю 25,0 МВт
- ГПА з електроприводом потужністю 6,3 МВ
Основні переваги агрегатів:
- висока ефективність і надійність;
- відповідність сучасним екологічним вимогам;
- можливість експлуатації в будь-яких кліматичних зонах при температурі навколишнього середовища від
-55° до +45°С; - повна заводська готовність блоків, що поставляються на компресорні станції;
- повна автоматизація агрегатів;
- висока ремонтопридатність блоків і вузлів в польових умовах;
- можливість комплектування за бажанням замовника утилізаторами тепла, а також додатковими системами і пристроями (обігріву, вентиляції та ін.), що забезпечують зручність експлуатації.
В залежності від вимог замовника газоперекачувальні агрегати поставляються на різні параметри по продуктивності, кінцевому тиску і ступеня підвищення тиску.
Уніфіковані базові корпусу компресорів дозволяють досягти зазначених замовником параметрів шляхом установки змінних проточних частин з різною кількістю ступенів. Конструкції компресорів відповідають вимогам стандарту Американського Нафтового Інституту (API 617).
У компресорах застосовуються опорні і упорні підшипники ковзання з, само установлюваними колодками, які відрізняються надійністю в роботі. У компресорах без змащення використовуються електромагнітні підшипники.
Кінцеві ущільнення валу компресора – масляні, щілинного типу двох модифікацій:
- до тиску 8 МПа – зі звичайними плаваючими кільцями;
- при більш високих тисках – із зовнішніми плаваючими кільцями, що мають додаткові опорні колодки.
За бажанням Замовника можуть встановлюватися торцеві газодинамічні ущільнення, що відрізняються простотою експлуатації, високою надійністю, низькою споживаною потужністю.
Застосування як приводу агрегатів конвертованих газотурбінних двигунів авіаційного і суднового типів дозволяє створювати компактну конструкцію агрегату з відносно невеликими габаритами і масою, забезпечувати автоматизацію режимів роботи двигуна при сучасному рівні економічності і високої надійності.
За бажанням Замовника привід агрегатів може здійснюватися від електродвигуна.
Система автоматичного управління агрегатів реалізована на базі мікропроцесорів нового покоління і забезпечує виконання наступних основних операцій:
- автоматичний пуск, виведення на робочий режим і останов агрегату;
- дистанційне керування виконавчими механізмами;
- регулювання, зміна, запис і сигналізація технологічних параметрів компримування газу;
- захист агрегату при аварійних ситуаціях із записом причини відключення;
- протипомпажного регулювання;
- попереджувальна сигналізація при неприпустимому відхиленні технологічних параметрів;
- автоматична сигналізація стану механізмів агрегату;
- автоматичне включення і відключення резервних пристроїв агрегату;
- перевірка захистів при працюючому і відключеному агрегаті;
- перевірка справності ланцюгів виконавчих механізмів;
- зв’язок з системами централізованого контролю, управління і автоматичного регулювання компресорної станції;
- діагностичний контроль працездатності систем агрегату «на ходу».